Sunday, May 23, 2010

'n Week van verryking

Hierdie week met Pinkster by Phillip in Vryburg-Wes was vir my op baie manier 'n retreat, lafenis en leerskool. Maar die meeste van alles was dit so besonders omdat ons vir die eerste keer die Kalahari van naby beleef het.

Die natuur herinner my weer eens aan God se oneindigheid, maar dit is die stilte wat by my bly hang. Ons is uit die pad van groot vragmotors. Die aande is grafstil. 'n Mens word toegedraai in 'n kokon van eenvoud - wat tergelykertyd ook totale skoonheid is. Ek het omtrent 500 foto's geneem.

Estelle neem ons een oggend na die wildtuin, regs langs Vryburg.

Wat 'n landskap! Ons is die enigste mense in die 25 vierkante kilometer natuurpark:



"En wat kan ek vir julle vandag doen?" Ons moes eers uit die motor klim om seker te maak hulle is uit die pad voordat ons kon aanry.





En om die draai, kom ons op die ou grote af. Daar is ses van hulle in die wildtuin. Maar in hierdie pristiene plek is die mens se boosaardigheid ook te merke: Drie van die grotes is onlangs deur professionele stropers bedwelm en hul horings afgesny. Hierdie is een van die drie wat gelukkiger was. Hy het ons met 'n oog bekyk en toe stadig weggesuiker agter 'n bos in.




Op pad van die gradedag-plegtigheid in Bloemfontein, hou ons saam met Phillip en Sanette by die Bloemhof-dam stil. Dit is massa's water. Maar helaas, ook hier is daar 'n stuk teleurstelling: die pragtige blou water-kleur is erg misleidend. Die dam is oortrek met groen slyk, soos mens op die onderste deel van die foto kan sien. Die reis met sulke lekker geselskap was soos blits verby. Ons het na Pinkster vertrek en na 300 kilometer in Bloemfontein om 11 nm aangekom. En toe die volgende dag om 13h00 weer terug.






Pinkster 2010 staan vir my uit omdat ek inhoud kon gee aan my ervaring van my eie land. Ons het vir die eerste keer kante van die Kalahari-natuur gesien wat ons nog nooit beleef het nie. Maar dit was ook uniek en besonders om die gemeente van Phillip te kon meemaak.

Nie te vergeet nie: ek het in hierdie tyd weer sistematies die vier kernwoorde van Waaijman se spiritualiteit-siening deurgewerk. Ek het probeer om die Nuwe-Testamentiese kant daarvan sterker na vore te bring, maar het die heel tyd besef hoeveel werk wag daar om hierdie materiaal nog verder te deurdink. My meer algemene perspektief sal 'n mens moet fokus en verfyn deur hulle in meer detail in die verskillende tekste in die Nuwe Testament na te vors.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

Blog Archive