Saturday, December 17, 2011

Halleluja

Skuldig, besef ek, by die luister van die lied, ek ken nie die kunstenaar nie. Skandelik, seker ook, hy is inderdaad heel bekend.


Vanoggend speel 'n Psalm-agtige lied van Joe Niemand oor die radio. Die man het 'n pragtige stem, maar dit is die woorde wat ook by my bly. Dit is op sy webwerf te luister. (Luister 'n uittreksel: http://www.niemand.co.za/  -  snit 8). 


Maar in my soeke na meer inligting oor hom, kom ek op die volgende song af. Dit is 'n meesleurende wonderlike lied oor die liefde. Maar die woorde bly by my, veral die laaste vers. 


I will be Your lover
I will be Your friend
I'll forsake all others
Until this world will end


You have seen my darkness
But you have not forsaken me
You shine Your light tenderly
You have set me free


Halleluja (4)


You have heard my thirsty cries
Your skies have answered me with rain
I will love no other 
Until my dying day


Halleluja (4)


When I enter heaven's door
Let me not be carrying
Words of love or acts undone
Or songs I didn't sing.


Hier is die lied:


http://youtu.be/qFrQeeTTzF4

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

Blog Archive