Friday, December 16, 2011

By die vurk in die pad maak die verlange werklik saak…


By die vurk in die pad. N.a.v. Thomas Merton se beroemde gebed:




Lig van die wêreld,
Leidsman tot die Lewe,
ek weet nie waarheen ek op pad is nie,
ek is soos een wat die weg byster geraak het.

Ek is verdwaald,
aan die voortstrompel op ‘n pad
wat in nimmereindigende rondtes sirkel.
Ek weet nie waar alles sal eindig nie.

Alwyse Skepper, ek ken dan nie eers werklik myself nie.
En dat ek dink
ek is besig om U wil te gehoorsaam
beteken nog lank nie dat ek dit regtig doen nie.

Tog glo ek
dat die verlange in my om U bly te maak
wel vir U bly maak.

En ek hoop
ek behou hierdie verlange,
dat dit in my bly woon
in alles wat ek doen.

Ek hoop dat ek nooit iets sal doen
buite om hierdie verlange om U bly te maak.
En ek weet dat as ek so bly leef
U my op die regte pad sal lei
al ken ek die pad glad nie.

Daarom wil ek U altyd vertrou
al voel ek soms verlore,
al dink ek party keer
ek woon in die skadu van die dood.

Ek sal nie vrees nie
want altyd bly U by my.
U sal nooit van my wegloop
en my alleen verder laat reis nie.


Thomas Merton, Pax Christi, Benet Press, Erie, PA.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

Blog Archive