Sunday, June 06, 2010

Kinder- en leke spiritualiteit!

Mens lees baie van hierdie soort van eposse. Maar daar bly iets verfrissends in die manier waarop kinders vertel hoe hulle liefde raaksien. Hier is ‘n paar voorbeelde:

Eerstens is daar ‘n paar twyfelagtige voorbeelde:

Ek weet my ouer suster het my lief wanneer sy haar klere vir my gee en vir haar nuwes gaan koop.

Ek laat maar my ouer suster op my pik want my ma sê sy pik op my omdat sy my lief het. Nou pik ek op my jonger suster want ek het haar lief.

Dan is daar die meer romantiese voorbeeld:

Liefde is wanneer jy vir iemand vertel sy hemp is so mooi en hy dit dan elke dag dra.

En ‘n voorbeeld van waar ‘n liefdevolle mens van liefde geleer het:

My ma het my meer as alle ander mense lief. Niemand anders gee my ‘n soentjie voordat ek gaan slaap nie.

En dan is daar die voorbeelde van die gelukkige pa’s!:

Liefde is wanneer my ma vir my pa koffie maak en proe of dit reg smaak voordat sy dit vir hom gaan gee.

Liefde is wanneer ma vir pa die beste deel van die hoender inskep...

En die voorbeeld van die ouderdom:

My ouma het artritis en kan nie meer haar toonnaels verf nie. My oupa doen dit nou vir haar – al het hy artritis in sy hande.

‘n Kompetisie vir die liefdevolste kind is gewen deur ‘n seuntjie wat vir hulle buurman gaan kuier het nadat sy vrou van baie jare dood is en wat met oë vol trane op sy stoep gesit het. Hy het op sy skoot gaan sit. Toe sy ma vir hom vra wat hy vir die oom gesê het, het hy geantwoord: “Niks. Ek het hom net gehelp om te huil.”

En uiteindelik ‘n algemene wysheid:

‘n Mens moet nie vir iemand sê ek het jou lief as jy dit nie bedoel nie. Maar as jy dit bedoel moet jy dit baie sê. Mense vergeet gou.

My eerste keuse bly egter:

Liefde is dit wat jou laat glimlag wanneer jy moeg is.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

Blog Archive