Thursday, May 21, 2009

God woon in my

Die dinge wat ‘n mens oor die mistieke ervaring sê klink alles eenvoudig: ‘n mens ervaar die vereniging met God. Jy weet jy kan met al jou kennis hierdie vereniging nie peil nie. God is die totaal Onkenbare in wie se teenwoordigheid ‘n mens nie moet maak of dink dat jy God kan vasgryp deur jou kennis nie. Waar God jou aanraak werk allerhande slim grepe nie vir jou om houvas te kry op wat besig is om met jou te gebeur nie. ‘n Mens word deur God aangeraak en is verenig met God in ‘n ruimte verby alle woorde, lig, verstaan.

Dit is hier waar ‘n mens dan vir God aanskou, geroer deur die liefde wat so duidelik naby aan jou gekom het. Jy is naby aan ‘n warm gloed van liefde wat jou van oral omstraal. Jy weet dit, al verstaan jy dit nie volledig nie. Jy aanskou God.

Op die manier kom vereniging en aanskouing bymekaar uit.

Maar ‘n mens kan nog iets verders byvoeg. God word nie net met die mens in ‘n eenheid verbind en werk nie net liefdevol met die mens nie. God dring deur tot in die diepste kern van ‘n mens se bestaan. God dring in waar niemand ooit bykom nie. God kom woon in die diepste moontlike skuilhoeke van die menslike bestaan. Die beroemde beeld is van vuur wat aan ‘n stuk hout begin brand.

God woon nou in my soos ‘n vuur in ‘n hout indring dat die hout naderhand volledig in elke greintjie vuur word. God woon in my diepste innerlike as die grond van my bestaan. Alles wat ek is, word nou ‘n uitvloeisel van God wat in my bly. Waar God woon, straal ‘n enorme krag uit in die lewe van die mens. God woon in die mense se diepste ruimtes en dit werk uit in al die ruimtes wat ek binnegaan en beleef.

God woon in my, in plekke waar ek nie gedink het dit is moontlik nie. My hart is nog ontstuimig in my, dan bring God my tot bedaring omdat God dieper in my is as my onstuimige hart. My tong wil in kwaad praat losbrand, dan stuit die liefde in my innerlikste hart my en bring my tot swye. Want God woon dieper in my as die kwaad wat my wil vasvang. My oë wil brand in woede, dan blus die koel waters van die goddelike stilte in my die vuur.

Elke dag weer voel ek hoedat God wat in my woon, dieper as wat ek ooit kan droom, telkens weer vir my tekens gee van daardie innerlike liefde. Om gehoorsaam te wees aan die liefdesroeringe van die inwonende God in my!

Ons kan baie praat oor hoe God ons aanraak in die mistieke ervaring. Om te dink dat God hierdie aanraking opvolg deur met ons een te word. En, meer nog, deur by ons te kom inwoon.

God se inwoning. Ons het 'n Huismaat wat ons intiemste lewe met ons deel. Van dag tot dag.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

Blog Archive